Anna Marsol Jornet
Anna Marsol (Doctorat en Lingüística Aplicada, Universitat de Barcelona) és professora lectora a la Facultat d’Educació de la Universitat de Lleida (UdL). Imparteix varies assignatures de grau i de postgrau sobre la didàctica de l’Anglès com a Llengua Estrangera i l’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera (AICLE). Els seus interessos de recerca tenen a veure amb la interacció a l’aula i la qualitat de l’input del docent en contextos d’aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera, el desenvolupament de la competència global dels infants i joves així com l’observació i la retroalimentació entre iguals a la formació inicial del professorat.
Capítols de llibre/capítulos de libro/book chapters (2018-2024):
- Marsol, A. (2024). “‘Let me speak’: A study of primary education learners’ opportunities for oral production in CLIL and EFL classroom contexts”. In V. Zorbas (ed.), Dialogues on Teaching and Learning in Multicultural and Multilingual Environments. Nova Science Publishers.
- Vraciu, A., Marsol, A., i Casanovas, M. (2023). “El desenvolupament de la CDD al màster de formació del professorat de la UdL”. Dins R. Palau Martin i J. Mogas Recalde (eds.), La competència digital docent al màster de formació del professorat de les universitats de Catalunya (45-53). Octaedro.
Articles/artículos (revisats per parells/revisión por pares/peer-reviewed) (2018-2024):
- Vraciu, A., & Marsol, A. (2023). “Content-specific vocabulary in CLIL: Exploring L2 learning outcomes in a primary education programme in Catalonia”. Language Teaching Research. https://doi.org/10.1177/13621688231170073
- Tragant, E., Marsol, A., Serrano, R. & Llanes, À. (2015). Vocabulary learning at primary school: a comparison of EFL and CLIL. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 579-591. https://doi-org/10.1080/13670050.2015.1035227
Docència al Grau d’Educació Primària:
- Introducció a la Llengua Anglesa i la seva Didàctica
- Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera Content (Menció en Llengua Anglesa)
Docència al Màster Universitari de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació professional i
Ensenyament d’idiomes (MUFPS):
- L’input del docent i la interacció a l’aula en contextos EFL i CLIL