Judith Borràs

La Judith Borràs és professora lectora a la Universitat de Lleida, on fa recerca sobre lingüística aplicada. En particular, li interessen els temes relacionats amb la mobilitat internacional (per ex.. Erasmus), el multilingüisme, i la interculturalitat. Les seves publicacions inclouen articles en revistes científiques, capítols de llibre, i també informes tècnics i de transferència. La Judith va acabar el doctorat a la Universitat de Lleida al 2020, i des de llavors ha estat treballant en diferents institucions abans de tornar a la que considera la seva alma mater. Aquestes institucions inclouen la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona), la Universidad de Diseño y Tecnología (Madrid), i la Universitat Oberta de Catalunya.