Irati Diert Boté
Irati Diert Boté està cursant els seus estudis de doctorat en el Departament d’Anglès i Lingüística de la Universitat de Lleida. Té un grau en Estudis Anglesos i té un màster en Llengües Aplicades, ambdós de la mateixa universitat (UdL). La seva tesi, titulada Learners’ beliefs and emotions and the importance of rapport in English language learning, explora les creences i emocions dels estudiants catalans i internacionals en una assignatura d’anglès per a fins específics. Al novembre de 2016, va obtenir una beca pre-doctoral per la Universitat de Lleida i es va convertir en membre del projecte Hacia una Perspectiva Plurilingüe en la Enseñanza del Inglés como Lingua Franca en la Universidad (FFI2015-67769-P). Irati també és membre del Cercle de Lingüística Aplicada (CLA) des de llavors.
Irati està interessada en les següents línies de recerca: aprenentatge i ensenyament de l’anglès, English-Medium Instruction, creences i emocions dels aprenents sobre l’ensenyament de llengües, i construcció de la relació professor-alumne. Actualment, Irati és membre de dos projectes: Hacia una Perspectiva Plurilingüe en la Enseñanza del Inglés como Lingua Franca en la Universidad (projecte) nacional i Transnational Alignment of English Competences for University Lecturers (projecte Europeu).
- Diert-Boté, I. (2018). “Learning English in Catalonia: beliefs and emotions through small stories and iterativity”. Narrative Inquiry 28 (1): 56-74.
2017-2019: Anglès oral i escrit per als mitjans de comunicació (Periodisme i Comunicació Audiovisual, UdL).
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6964-5996