Anna Marsol Jornet
Anna Marsol (Doctorat en Lingüística Aplicada, Universitat de Barcelona) és professora associada a la Facultat d’Educació de la Universitat de Lleida (UdL). Imparteix assignatures de grau sobre didàctica de l’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera (AICLE) i assignatures de postgrau sobre la interacció a l’aula en contextos d’Aprenentatge de l’Anglès com a Llengua Estrangera (EFL, en anglès) i contextos AICLE. Els seus interessos de recerca inclouen, principalment, la interacció a l’aula i la qualitat de l’input del professor en contextos d’instrucció.
Capítols de llibre/capítulos de libro/book chapters (2018-2024):
- Marsol, A. (2024). “‘Let me speak’: A study of primary education learners’ opportunities for oral production in CLIL and EFL classroom contexts”. In V. Zorbas (ed.), Dialogues on Teaching and Learning in Multicultural and Multilingual Environments. Nova Science Publishers.
- Vraciu, A., Marsol, A., i Casanovas, M. (2023). “El desenvolupament de la CDD al màster de formació del professorat de la UdL”. Dins R. Palau Martin i J. Mogas Recalde (eds.), La competència digital docent al màster de formació del professorat de les universitats de Catalunya (45-53). Octaedro.
Articles/artículos (revisats per parells/revisión por pares/peer-reviewed) (2018-2024):
- Vraciu, A., & Marsol, A. (2023). “Content-specific vocabulary in CLIL: Exploring L2 learning outcomes in a primary education programme in Catalonia”. Language Teaching Research. https://doi.org/10.1177/13621688231170073
- Tragant, E., Marsol, A., Serrano, R. & Llanes, À. (2015). Vocabulary learning at primary school: a comparison of EFL and CLIL. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 579-591. https://doi-org/10.1080/13670050.2015.1035227
Docència al Grau d’Educació Primària:
- Projectes Integrats en Llengua Anglesa
- Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera Content (Menció en Llengua Anglesa)
Docència al Màster Universitari de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació professional i
Ensenyament d’idiomes (MUFPS):
- L’input del docent i la interacció a l’aula en contextos EFL i CLIL